11 Jul 2010

third place-congratulations for germany!! hello malaysia..

Alhamdulillah....legenye hati ini apabile hari yg dinanti2..telah pon tibe,
Iaitu exam terakhir sem nie..betape tenangnye hati ku ini pabile soklan2 yg keluar
Tidak sepayah yg aku sangke.bercampor pulak fengan kemenangan semalam,germany aku berjaye mendapat tempat ke 3 apabila berjaye menewaskan Uruguay dgn 3 gol berbalas 2..

Kini tinggal 2 hari saje lagi untuk aku bersiap n berkemas2 barang..almaklum la
Dah habs exam...balik mesia la..xsabo rasenye hati nie..tambah2 kabo deme musim durian dah mule..mmg tu la yg aku pulun nnti..haha
Yg penting sekali nk jumpe mak abah..ye la kan,dah lame tak jumpe..makin macho n cun abh n mak aku rasenye...harap2 mereke berdue shat2 blake..tmbh2 dah dpt cucu..mst lg btmbh shat gamoknye...haha

Akhir kepade sahabat2 sperjuangan,doakn aku berjaye dlm peperiksaan kali ni,n selamat sampai Malaysia tanah airku..hohoh..congratulations to germany!!! Yahoooo...
Jumpe di sane~

Wslam.









third place pn ok laa..








germany ku..













semangat yg tidak pudar









man of the match

No comments: