3 Sep 2010

GOod ByE UpNm,hELLO dYmOnD.BaY..

UPNM...universiti pertahanan nasional malaysia yang terletak di dalam kem perdana sungai besi akan memulakan cuti mereka sempena hari raya aidilfitri yang bakal menjelang tiba tidak lama lagi.tapi apa pulak kaitannya dengan aku ni??tiade kaitannye puun..kate johan raja lawak..tapi pada hakikatnya kaitan aku dengan UPNM hanya di bulan ramadhan saja.


tanpa aku sedar sudah lame rghopenye aku kat sini.bermula dari 10 ogos hinggalah ke hari ini aku telah bertugas sebagai imam solat sunat taraweh di masjid al-jazari yang terdapat di UPNM ni.mulanya agak terasa boring dan menyesal juga kerana dipilih menjadi imam disini,akan tetapi hari ini berat rasenya untuk meniggalkan warga-warga UPNM yang telah banyak memberikan semangat dan sumbangan kepada aku.


terasa betapa singkatnya masa berlalu,esok aku akan pulang ke kampung halamanku di teluk intan perak,atau lebih dikenali dengan nama "DYMOND BAY".bandar jajahanku..
macam tak caye la pulak....hahaha..YEYEYEYE..NK BLIK...


apapun terima kasih kepada seluruh warga UPNM yang telah memberikan sumbangan kepada aku,rasmi mahupun tak rasmi,smoge allah membalas jasa baik tuan-tuan diakhirat nanti.
insyaallah jika ade umur yang panjang dapat kita bertemu lagi.good bye UPNM....hello D.BAY......SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA DAN MENYAMBUT HARI RAYA dariku khas buat warga UPNM..SEMOGA BERTEMU KEMBALI..MAAS SALAMAH!

No comments: