21 Feb 2011

program musim cuti bersame permaya

Best x best la brader..!!

Bukan senang nak merghase main bola kat padang sebeso padang
Old trafford,stmford bridge,berlin mahupun stadium perak..memang tak pernah
Teman merghase sume tuh,tapi alhmdlillah semalam teman dan member-member lain
Dapat main kat padang sebegitu,walaupun tak penyokong yang idak berape rghamey
.walaupun yaman tengah sebok buat RUSUHAN,DEMONTRASI..program tetap diteruskan.
Teman a.k.a pengarah program telah berjaye mendapatkan padang tu untuk perlawanan
Persahabatan antara univrsiti2 kat yaman nie.




time setting padang...



Program yang telah dianjurkan oleh lajnah sukan PERMAYA telah mendapat sambutan
Yang begitu hangat PIJO oleh student2..sehinggekan jadual yang telah disusun oleh penyelaras
Program idak dapat dihabiskan kesemua perlawanan.



semangat deme nie...



pengarah program...



Walau macamane pun,semue team merghase la main kan..
Pling skit merghase la 2 game, kire ok le tuh..
Kalau kome biase tengok game kat tv kn,mesti kome rase marh,geram,
N macam2 la kome nk kate kat player2 yang main tuh..same le teman..
Bile teman dah main,ya allah..penatnye….tak tau nk cakap ape dah,
Letih ya amat..baru le teman taw rghopenye main padang beso..tp best
Beno leh..ade rezeki lagi memang teman tak akan lepas kan peluang yop!!
Kejo yop kejo,score yop score!!hehe
Akhir kate majulah sukan untuk >PERMAYA.
TAMAM!

No comments: