28 Mar 2011

Durian oh lepat labu….mempelam ohh…durian….!!






Sedap hinge menjilat jari kaki yop..ishh,burok beno kamu nie,sampei ke kaki kamu jilat,pekeheynye..udah buang tebiyat ke??
Idak ler sampei cmtu..teman nie terlalu ghairah sangat menengok buah derghiyan kat umah teman nie,xde sape ngusik,teman le plahab dulu,tp takde le sampei ke kaki chor..haha
Kalo mengkome nak tau,nie le kali ke2 teman bertemu derghiyan(doroyan)…xpaham jugak,DURIAN.udah lame tak merase kenikmatan dan kelazatan buah derghiyan nie,eh bukan tu saje..malah lepat labu dan mempelam turut hadir dalam hidangan petang teman nie..kudap-kudap katekan..














kalo nak merase mai lah sini ye!tu pon klu xmalu……ok lah nk sambung makan nie…jmpe lagi…

3 comments:

moon said...

pergh...sdp beno....=)

atiQ iStar said...

amboi yop,.,
mkn doghoyan x toleh kiri kanan dah,.,???

t-zero-peak said...

haha....mst la sdap yong oi..

tqah:tngh khusyuk nie...jgn kacau..haha